infoSerwis Ełk - ełcki serwis informacyjny - wiadomości, wydarzenia, imprezy, ogłoszenia, firmy

Środa, 24 kwietnia 2024 roku, imieniny: Bony, Horacji, Jerzego

Sprawy w ełckim starostwie załatwisz bez wychodzenia z domu

2017-03-29
Unijny projekt „Rozwój elektronicznych usług publicznych powiatu ełckiego” uzyskał dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

Już niedługo mieszkańcy powiatu ełckiego będą mieli możliwość załatwienia spraw od początku do końca z dowolnego miejsca i o dowolnej porze drogą elektroniczną. Każdy będzie mógł np. złożyć wniosek o wydanie dziennika budowy, zgłosić pracę geodezyjną czy złożyć wniosek o wydanie odpisu aktu własności ziemi.

Realizacja projektu ułatwi mieszkańcom kontakt z urzędnikami. Skorzystają na tym zarówno mieszkańcy, którzy aby załatwić sprawy urzędowe nie będą musieli wychodzić z domu lub pracy, jak i sami urzędnicy, którzy szybko skontaktują się i pomogą załatwić daną sprawę – mówi Marek Chojnowski, starosta ełcki.

W celu szybszego załatwienia spraw, bez konieczności osobistego stawiennictwa się w urzędzie, zaplanowano m.in.:
  • wdrożenie cyfrowego urzędu wraz z portalem płatności i konsultacji społecznych,
  • wdrożenie systemu EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów),
  • modernizację infrastruktury sieciowej budynku.

Całkowita wartość projektu wynosi ponad 1,5 mln złotych, z czego ponad 1,3 mln złotych to dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Projekt będzie realizowany w latach 2017-2018.
Powiat Ełk

Reklama